Tuesday, June 10, 2014

化妝師 KATHY LAM 用後報告



kathy lam :"有機會試一試"6天瑞士RAYSANNU活細胞骨膠原透白保濕冰膜套裝", 這套裝包括6支"活世胞骨膠原新生緊緻精華"及"6片"活細胞骨膠原淡班修復冰膜".緊緻精華的成分有瑞士冰山去離子水 ,細胞再生複合物CMA ,亮白因子,甘油,透明質酸,海洋骨膠原精華,海藻膠 ,維他命,獨家尊利菅養物;而修復冰膜有瑞士冰山去離子水 ,細胞再生複合物CMA ,透明質酸 ,海洋骨膠原精華,檸檬果酸 ,維他命 A ,維他命B3 ,維他命C ,甘油,絲質蛋白,天然植物保濕因子,金鏤梅.

每次先用上精華塗上整塊面,然後再用這片mask, 15分鐘後就ok啦!

用後感: 首先我對這片mask都幾意外,因為佢有好多分量的精華, 而且佢的精華並唔係好liquid, 都好"傑"! 由於唔想浪費, 所以我會把剩餘的再用普通的壓縮的paper mask再用. 另外因為支精華有緊緻的功能, 我用過第三次之後便覺得塊面有小小firm的感覺. 而片mask的效果就不用說, 話明係有保濕的功用, 的而且確佢無令我欠望. 以住話有保濕成分的mask用完個吓就feel到有保濕的感覺, 但第二日起身塊面都係黯淡無光. 但相反, 用完嚟隻mask的第二日,塊面仲係有好似由內而外發出的光彩.

Bonus: 因為一次過又係用唔晒支"緊緻精華", 所以我通常第二日起身做平時的保養之前, 都會用嚟支"緊緻精華", 之後我發現個妝俾平時再貼D! 嚟個都算係bonus!

Buy it now :
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=9YEYSLHYNJQAQ

whatsapp 65912377
Call :2887 7825 / 2887 7895
資料來源 : https://www.facebook.com/pages/Kathy-Lam/440657729325061

No comments:

Post a Comment